jaha ;o

igår.. va filmen rätt bra :) asså den kunde vart bättre :) vi ( jag , mickis , sofie, micke & aydin ) kollade på dear john . drama film ^^ när filmen va slut, typ kl 8 så åkte sofie hem, micke och aydin stanna tror ja XD och jag och mickis åkte till vårby och köpte marabou XD (till mig) HAHAH, skit i. vi gick runt lite, sen typ gick vi till bussen och mickis sa att vi nyss hade missat den -.- så vi satt och vänta i typ 45 min x'D vi spotta typ överallt, sen sa mickis att hon ville ha ett brunt barn o.O så vi ringde typ alla och fråga, HAH hon ska få ta hand om många barn ;$ jag föder dom åt henne x'd & juste, erika sov hos mig inatt, vi ringde typ ricky & sebbe och någon. vi satt helt tysta , sa ingenting, han bah, hallå vem är de? humor asså x'D sen när ja precis hade somnat så vaknar ja av ett jävla sms. när ja hade svarat på typ 3 st somnade ja ;d vaknade 10.30 typ gick ut med hunden & satte mig vid datan ;) hare bye :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0