roligt

hej :) hade fett kul med angelica, men nu har hon dragit :) igår så skulle ja köpa ny mobil, men affären hade stängt :o så vi åkte hem igen ;( när ja kom hem va angelica inne i mitt rum :D haha . lite senare webbade ja & angelica :) med typ alla, min data fick flipp. HAHH, vi dissade alla för att danne va tvungen att ha videosamtal :o HAH va fett pinsamt men skit i de XD :$ 
sen kollade vi på THE NOTEBOOK :O shit ja hittade den i ett annat fodral eller va man nu säger :) böla som in åt Hvete. HAHAHAH, stackars mig, angelica kunde inte trösta mig, hon somnade när allt de sorjliga började xD
loggade in på msn en snabbis innan ja skulle stänga av datan :) sen smsade jag och somnade när ja precis skulle skicka ett sms ;$ angelica låg över HELA sängen. haha, ville sova brevid sötnosen ;$ aja, när vi vaknade så ville angelica se klart slutet, asså de hon missade :) sen så ville hon sätta sig vid polen för att de va ju skit fint väder ute :o skit skönt! hon badade och jag kollade på och satt & chatta ;p elak jae x'D sen gjorde hon illa sig så att hon började blöda. fyfan asså , ja.hatar.blod. seriöst. hahah,  SEN så bada vi båda. eller ja doppa mig bara ;d sen kom erika och börja plåta oss x'd sen ringde maria (angelicas mamma) och dom skulle hämta henne , hon skulle ta någon spruta ;o eller ja vet inte, hon skulle på träning senare iaf :)
nu ska jag börja packa, ska till danmark inatt..skoj men ändå inte. ;(
vi hörs senare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0