skriva lite

helu, amanda hära tänker inte skriva om min dag men något annat, för det är nämligen så att jag tycker om någon väldigt mycket och då menar jag det. jag började tänka på något som varit tidigare, alltså jag var tillsammans med honom, vi har aldrig träffats.. jag vet nu tänker ni att ööh hon e störd i huvudet.. men nej. tyck det, men ja skiter i. jag började iallafall tänka på han för kanske 1 o halvtimme sen, och han var inne på fb så jag bad om hans nummer. så smsade jag han & bara han vet vad vi skrev om oså. det visade sig att han saknade mig, om han menar det är jag världens lyckligaste, för jag saknar honom. och vi kanske träffas imorgon. vad ska jag göra? :$ skitpinsamt ju.. iallafall. jag är hur glad som helst och som ni märker ville jag sprida min gladhet till er, för jag har bara skrivit ledsna inlägg.. & jag tänker definivt inte dölja vem han är.
Anders perez, välkommen till mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0